Jag har nu officiellt

lämnat mitt jobb.... och jag är glad över det ska ni veta. Jag är nog den första som är nöjd med att lämna mitt jobb under lågkonjukturen. Det finns många anledningar till detta beslut och jag har tänkt och övervägt detta väldigt länge, till slut insåg jag att om jag ska börja må bättre och bättre så är detta en nödvändig lösning. Tyvärr får jag väl tillägga, tyvärr funkade det inte för mig, tyvärr nöjer jag mig inte med detta. Jag nöjer mig inte förrän jag mår bra.


Förut var jag iväg och hälsade på farmor på sjukhuset med Helen och David, mina kusiner. Vi fick oss en hel del goda skratt! Härliga farmor... och såklart mina kusiner. Helen är verkligen en stöttepelare och hon och jag har nog som farmor sa en del likheter, vi har båda ett inre lugn. Helen kommer alltid att finnas i mitt liv, det är jag säker på och det är jag glad över och väldigt tacksam för! Massa kramar till dig gumman och din fina lilla familj.

Till kvällen blev det barngympa, Tindra är inte längre lika tålmodig och jag börjar tycka synd om henne, det kliar i hennes fingrar, hon skulle så gärna vilja vara med. Jag hoppas det snart blir hennes tur nu!! Stumpan våran...
Adrian var nöjd och fick en fin Bamsegympa tröja som han skulle ta med och visa på dagis imorgon. Idag var första dagen på läänge läänge som han sa att han haft roligt på dagis! Det hurrar jag över. Och mycket är det tack vare Adrians favoritfröken Marianne, hon kämpar med oss och för våra barn.

Det var alltför länge sedan man såg till både Jessica och Martina, detta får vi ändra på tjejer. ;-)

Jag har fortfarande för många semlor, kommer nog måsta kasta allihopa imorgon...typiskt!


Slalom på G!



Publicerad: klockan 20:16:01.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 21:06:45.
Postat av: Amanda
Skönt att du har kommit ifrån någonting som får dig att må dåligt:)

Postad: klockan 21:06:45.
Postat av: Amanda
Skönt att du har kommit ifrån någonting som får dig att må dåligt:)

Postad: klockan 21:26:38.
Postat av: Kim
Jag förstår dig! Man ska sätta själ och hjärta i fokus. Har du någon plan B?



Sv: Jag hoppas böckerna är bra. Billiga var dom om inte annat :)
Postad: klockan 06:53:21.
Postat av: Amanda
Ja, men johanna får hitta nåt nytt hon också :)
Postad: klockan 08:46:50.
Postat av: Kim
Ja, det är svårt! Det är skönhet jag jobbar med idag och jag älskar det.. Det blir aldrig tråkigt eftersom det hela tiden kommer så mycket nytt på marknaden.



Jag hoppas att det löser sig till det bättre och att du får hålla på med något du tycker är roligt och brinner för i framtiden :)
Postad: klockan 08:53:34.
Postat av: Amanda
Jag missade inte bussen, men jag önskar att jag hade gjort. FAN va trött jag är!
Postad: klockan 10:26:01.
Postat av: Kim
Jag jobbar på åhlens skönhetsavdelning i birsta :)



Vi får väl se vad som händer och sker framöver. Det är tuffa tider och det är inte till min fördel att vara yngst :/
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0