Kalle Anka...
jag ska gå och lägga mig redan nu, jag tänkte dessutom läsa Adrians Kalle Anka, jag kommer nog somna med tidningen över ansiktet. =) Imorgon ska jag upp rätt tidigt tänkte jag och städa inför helgen. Skönt när det är rent och fint här hemma under helgen. Ska försöka göra en matlista för denna månad oxå, inte det lättaste men ett måste.

Jag lovade Adrian att vi ska ha myskväll imorgon, vi ska köpa oss lite snask och snacks och se en film tillsammans innan det är sovdags. Bara mysa till fullo!
Vi har det lite jobbigt om kvällarna här nu, eller Adrian har det jobbigast. Han har kommit in i en period då han har svårt att somna. Han är orolig att det ska hända oss något och börjar ofta gråta pga detta. Det gör så ont i hjärtat att se honom så! Vår fina prins....

Det var mysigt att gå runt på Birsta idag, busade med lille prinsen och kollade på lite kläder. Tack för en mysig dag Helen och Wilmer, ni underbara. =)

Nepp nu är det Natti natt här... Sov Gott allihopa!

Publicerad: klockan 22:54:24.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 22:59:26.
Postat av: Emma
det är sjukt gott, jag lovar ; ) du kommer inte bli besviken!



åh, guld med kalle anka : D Sov gott!



EC
Postad: klockan 00:20:27.
Postat av: LILLIS
Guuud vad söta barn du har=))) Så super fina!!!



Kika gärna in i min blogg om du har lust=)



LOVE/// Lillis
Postad: klockan 07:01:36.
Postat av: www.moreofelli.devote.se
Ja precis. Det tycker jag också. Men har du testat de kosten, och hur har det fungerat för dig?



Stackars din son. Vet exakt hur det är för honom. Jag kan få sånna perioder även som vuxen=/
Postad: klockan 10:21:28.
Postat av: Erica,
Postad: klockan 10:22:00.
Postat av: binded magazine
kul att du är intresserad! lämna din mail till oss så skickar vi mer information! =)
Postad: klockan 10:35:24.
Postat av: Helen
Tack så mycket själv gumman! Alltid lika roligt att ses. :) Ha en fin helg. Ge barnen en jättekram från mig.
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0