Love me, hate me!

Vet ni vad jag gjorde förut...jag däckade på soffan...förståligt va? Med tanke på att jag varit iväg några timmar idag, vart har min ork tagit vägen?! Detta känns helt sjukt, orkar inte med mig själv när jag är så  trött och slut!

Men Alex är världens sötaste, han tog båda barnen med sig upp och gjorde dom redo för natten, vaknade upp ensam nere i lugn och ro och insåg att jag måste upp så man kan sova ikväll. Men det var sjukt skönt att sova en stund! =)

Innan Adrian somnade låg jag och pratade lite med honom, min mysiga pojke, jag hoppas det blir bättre imorgon nu. Han är olycklig då hans bästa kompisar slutar till hösten, gissa om det gör ont i mammahjärtat!

För en stund sedan gjorde jag iordning dessa åt mig och maken oxå....Smaskens!



Publicerad: klockan 23:06:33.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 13:15:42.
Postat av: Amanda
ja, kan du inte lägga ut en bild på magen?;) Vad hade du i smoothisarna? :D
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0