Nu har vi varit vakna en stund här..
och både jag och barnen saknar Alex otroligt mycket. Han var tvungen att åka hem igår för idag väntar det jobb igen för honom.

Adrian grät igår när han får och Tindra saknade honom så oerhört mycket. Imorse började morgonen med att Adrian vaknade till 6.15 och sa att han ville hem till pappa, jag tröstade och kramade och sedan somnade han om. Tindra vaknar ett par timmar senare med en fråga: "Mamma, vart är pappa?" Förklarade att pappa är hemma och skulle åka och jobba, hon saknar honom. Och när man kommer till min saknad så tror jag inte ens det är någon ide att förklara..jag är så lycklig som har dig älskling! Men vad tomt det var i sängen inatt...

Så nu ska vi försöka äta lite frukost här och invänta att farmor kommer hem igen. Idag blir en lugn dag, vi ska nog fortsätta med att rensa här och imorgon åker vi förmodligen hemåt igen. =)

Tänkte ladda in lite bilder sen från igår...vi har så mycket snö här och för Tindra är det inte lätt att vada fram, hon försvinner nästan helt. så det man hör ifrån henne är... GRÄV GRÄV GRÄV... =)


Publicerad: klockan 09:51:23.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 13:54:14.
Postat av: Martina & Goa
jaahaa å här tänkte man spontan hälsa på idag, men det gick ju inte :0)
Postad: klockan 21:44:51.
Postat av: marie
ja, sömnen är viktig har man fått lära sig. Jag är så otroligt glad att jag sover bättre nu för jag orkar så mycket mer. så ni har oxå fått massa snö, kommer lite väl sent tycker jag. Hoppas pappan är med familjen snart igen!

kram
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0