Pappan ska på businessmiddag!
Så jag och barnen blir ensamma här ikväll...men ni vet juh att när katten är borta dansar råttorna på bordet!! ;-)

Jag ska strax lägga ner barnen i sängen och sedan sätta mig till ro och kolla lite på tvn, om det nu är något bra?! Jag har ingen aning.

Vi åt onyttigt idag, McDonalds...blää...det är inte ens gott..men jag har ont i mina visdomständer idag och ingen lust med att laga middag. Jag blir lite nervös för jag vet att mina visdomständer kommer att måsta opereras bort, usch, gillar inte alls tandläkaren så mycket att jag har lust till det! =/

Publicerad: klockan 19:21:39.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 19:53:20.
Postat av: Amanda
Nää, vi ska kolla på tv. Vet du johanna. Kliv in på den här sidan och få massa gratis presentkort! :D http://www.gratismode.se/?c=45232 Det kan pigga upp en grå tisdag;)
Postad: klockan 20:27:30.
Postat av: Amanda
Har du fått nåt presentkort då??:D
Postad: klockan 21:29:59.
Postat av: Denise
Vilken av dom här skorna tycker du är snyggast? :)

http://naztysbunny.blogg.se/2009/february/alexander-wang.html
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0