Sjuklingen..
Jag ska gå upp och krypa ner bredvid min lilla sjukling strax. Känna om hon är varmare och behöver Alvedon eller lite vatten kanske? Hon verkar sova ytligt och lätt... min söta prinsessa!

En trött mama har ni här idag.. nu är det dags för sängen. God Natt!


Gullfia... på denna bild hade hon precis ramlat av pulkan och slagit ansiktet i backen, därav den röda kinden och såret under näsan!! Min stumpa.. God Natt min skatt!

Adrian min goa kille, så mycket vackert man kan säga om dig. Du har verkligen hjärtat på rätt ställe du prinsen! God Natt min skatt... (så säger vi varje kväll) ...




Publicerad: klockan 23:08:07.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 10:02:13.
Postat av: Amanda
Söta dom är!!
Postad: klockan 10:55:54.
Postat av: zandra
Hejsan hejsan! Jo jag trivs rätt okej. Saknar mycket på hemmaplan, men så är det väl. Har det bästa jobbet nu, så allt känns ju lite lättare då :) Stressen är väl sådär.. Nu har jag bara 5-10 minuter till jobbet, så jag är inte så mycket ute å åker.. Skönt :)
Postad: klockan 12:26:06.
Postat av: Emilie
Klicka här för att få fler besökare http://www.viraltrafik.se/?emmie-i
Postad: klockan 12:30:05.
Postat av: Amanda
Ja, vi måste peppa varandra!!!:D
Postad: klockan 13:34:20.
Postat av: Josefine
Hoppas att ni känner er bättre nu!
Postad: klockan 13:53:32.
Postat av: Södertörns Högskola
Hej! :)

Hoppas du har tid 2 minuter att genomföra en kort undersökning?



Vi är 3 tjejer från Södertörns Högskola som skriver en rapport om bloggare och deras bloggvanor och ditt svar skulle verkligen hjälpa oss!



Tack på förhand! :)

//Karro, Elin och Johanna



http://freeonlinesurveys.com/rendersurvey.asp?sid=cyipumb1ox82kju543280
Postad: klockan 14:15:40.
Postat av: Martina & Goa
Usch att Tindra är sjuk! Mys mycket och ta hand om varandra idag <3

Vi skjuter på vår prommis nån dag... KRAMAR om er!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0