Slalom och Hockey..
Idag var vi väg och släppte av Alex och Adrian i backen dom skulle åka slalom. Adrian var så duktig så, rätt svårt i början. =) Men han verkade nöjd efteråt, Alex oxå. Vi kikade en stund innan vi for på stan och kollade lite. Sedan ilade vi tillbaka till backen för då var det dags att se Julian spela hockey. Han spelade med dom äldre idag. Tyvärr förlorade dom men det är alltid lika kul att gå dit och kolla.


Vi ska försöka äta lite mat här hemma och sedan blir det nog en rätt lugn och mysig kväll, har inte lust med så mycket annat. Imorgon tror jag det blir hemgång igen, hem till mina små kissar. =)

Ciao...


En bild på mig som liten....

Ps. Söta lilla farmor, krya på dig igen!!! Kramar

Publicerad: klockan 17:36:27.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 11:30:29.
Postat av: sara
gud vad tindra är lik dig alltså :-) jättesöt bild :-)
Postad: klockan 12:29:56.
Postat av: Johanna
Ja faktiskt extremt på denna bild... =) Kul att du såg det. =P
Postad: klockan 02:21:02.
Postat av: Charlotte
Guuuud va underbart sot du va...ar. hoppas du och din fina familj har haft en harlig helg
Postad: klockan 12:08:50.
Postat av: Kim
Åh, titta på dig. du ser ut som en liten ängel på den där bilden! :)



Sv: Tack, det hoppas jag med. Jag har saknat att ha katt ända sedan jag flyttade hemifrån. Dom ger så mycket kärlek och sällskap :)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0