Stockholm Calling...
...sitter jag och lyssnar på nu medans jag njuter av lugnet idag! Inatt sov jag dåligt, som alltid när gubben är ute. Sedan ringde han och väckte mig ett par ggr oxå och klockan 3 inatt behagade herrn att komma hem...suck...karlar! Gissa hur lätt han var att få upp imorse, jag väckte honom i en timma! Och då var jag rätt less kan jag säga...hade god lust att låta honom försova sig. ;-p

Men till slut kom han på fötter, trött men det är ingen annans fel än hans eget så. Jag lämnade barnen på dagis imorse och det gick hur bra som helst, både Robin och Viktor var där och Adrian sken som en sol. Dessa tre grabbar är helt underbara! Måste se till att vi håller kontakten med dem även till hösten när dom slutat. =)

Så idag har jag inte gjort mycket, känner mig seg och trött och inte på humör för några större utmaningar.
Dags att fräscha upp sig lite..

Publicerad: klockan 13:39:49.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0