Torsdag - En dag med ögoninflammation..
Igår somnade jag rätt tidigt..var så mysigt att krypa ner intill min älskade man. Som jag saknar honom när vi inte så sover tillsammans. Vi har vanan att ligga och hålla om varandra hela natten och det är så mysigt så varje natt man inte känner hans armar omkring mig så känns det tomt. Jag hade så ont i ögonen igår att jag till slut inte kunde titta mer, det svider mycket. Typiskt med ögoninflammation!

Lika svårt var det imorse att öppna ögonen igen...ihopklistrade av var...blää!! Tur att det brukar gå över rätt fort, och jag hoppas barnen slipper detta. Dom är förkylda som det är iaf.

Idag ska vi inte göra sådär fasligt mycket, plocka undan lite och kanske spela lite spel. Fint väder är det ute oxå.. Härligt när man nästan kan känna våren i luften trots all snö.


Tindra hjälper Fredrika och Natalie upp ur havet av snö... =)

Publicerad: klockan 13:27:53.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 20:23:29.
Postat av: sannie
hoppas du har haft en fin dag!

Bevaka min blogg at bloglovin? jag bevakar din då :3

/ Sannie
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0