Update!
Nu är jag äntligen hemma igen..skönt! Jag har varit ute och ränt hela dagen från klockan 11 och nu känner jag mig otroligt trött.
Träffade en ny läkare igen, 3dje läkaren nu på 3-4 månader, men han var duktig och ung! Han lyssnade och jag tror han kan bli riktigt bra för mig trots att jag känner att jag kanske inte vill ta upp alla biverkningar med honom. Men det blir nog bra! =)
Sedan var jag in på Ica och handlade hem lite nötter, jordgubbar och hallon. Ikväll blir det nog en smoothie! =) Gott!
Åkte iväg på nästa möte som oxå det gick bra och sedan in på affären igen för att handla middag, så nu är jag rätt less på att gå på affären. Men det är mitt eget fel då jag glömde handla middag första gången.
Så idag blir det lasagne....inget halvfabrikat utan den blir gjorde från grunden! Spännande, annars har jag alltid använt halvfabrikat tidigare. Till det blir det rivna morötter.



Vad ska ni äta idag?


Publicerad: klockan 15:09:36.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 15:33:10.
Postat av: Amanda
Du, vi är lasagne kungarna här borta i härnösand;)
Postad: klockan 16:45:54.
Postat av: Jessie - 21 år & mamma till sötnosen Jacob
Jo du det var jätte mysigt=) gud va gott med lasagne, var ett tag sen jag åt de, ska ta nog & göra det snarast=9 Vad brukar du ha på din lasagne?
Postad: klockan 18:13:00.
Postat av: sara
kolla gärna in min blogg.(:

föresten var din blogg jätte fin :)
Postad: klockan 20:14:57.
Postat av: Martina & Goa
men det är ju helt underbart att börja jobba igen! Tröttheten går nog bort när man kommit in i allt igen, annars så är det värt det :0)



Ses senare i veckan! KRAMEN
Postad: klockan 20:20:54.
Postat av: sara
tack så mycket :)

ye, det hoppas jag med (:
Postad: klockan 21:28:06.
Postat av: Amanda
Ja, visst har jag det:) Hur gick det med lasagnen?:D
Postad: klockan 21:35:00.
Postat av: Amanda
Blir det några bilder?;)
Postad: klockan 22:38:09.
Postat av: sara
hoppas de blev gott, bilden såg god ut iaf :-)

här blev de lax med potatisklyftor, sås o sallad :-)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0