15 januari - Torsdag
God morgon på er alla!
Jag sitter i sängen och bloggar och kikar på lite tv.  Jag har varit uppe tidigt med barnen, närmare bestämt klockan 8. Tindra fick duscha och sedan satt vi och fikade jag och barnen, mysigt. Adrian var dock lite låg idag vet inte om han var trött bara för när vi kom på dagis så var han lite gladare. Jag bad fröken hålla ett extra öga på honom och ringa om jag skulle hämta honom. Min älskade pojke!

Jag har även hunnit med att lacka varannat steg i trappan, endast 3 omgångar med lack kvar.. ;-) Man får lacka vartannat steg så man kan gå upp och ner.

Dags att slå in lite presenter och städa undan inför morgondagen då prinsen blir 5 år! Tänk så fort åren går, han är en stor kille nu.
Sedan ska jag iväg och hämta ut paket på posten och fixa lite andra ärenden.




Publicerad: klockan 10:58:55.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0