Barn med vapen i USA...
Det är det sjukaste program jag och A sett tror jag. Småbarn som får använda vapen för sina föräldrar som lär dom skjuta. En pojke var 6 år gammal och hans pappa bara gnällde på honom hela tiden, han sa inte en enda gång en positiv kommentar till pojken.

Nyss var det en flicka som inte ville testa ett vapen, inte ens hålla i det och då säger hennes pappa, Snälla för min skull! Hur sjukt är inte detta?!

En flicka som sitter och berättar om sina drömvapen? När hon kanske egentligen borde sitta hemma och leka och vara med sina kompisar, inte skjuta med automatvapen.

En pojke står och skjuter med ett vapen han inte ens kan hålla själv så pappan och en annan gubbe hjälper honom att hålla det.

Helt sjukt tycker jag...! Nu ska jag plocka upp hakan som har hamnat i mitt knä och gå och fika lite med gubben.

Publicerad: klockan 21:43:19.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0