Birsta City..

Så skönt att sitta ner i godan ro, dricka lite kaffe och bara prata en massa.. Hann kika i lite affärer innan det var dags för mig att hämta hem våra småtroll. =)
Så vi har fått i oss lite mat och jag har lovat Adrian att spela lite Star Wars lego med honom. Så det är bäst jag gör det innan dom ska gå och lägga sig.

Vi tänkte göra tidig kväll idag, redan kl 18 ska barnen lägga sig så vi kanske nån gång kan få lite tidigare kvällar här, så hinner vi läsa en bok eller två. =)

På söndag är det kalas här hemma vilket både Adrian och barnen på dagis verkar se framemot.. Sista dagen för dom som vill komma att höra av sig idag. =)

Nu ska hör spelas X-box... ;-)



Publicerad: klockan 16:47:45.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 16:57:04.
Postat av: vilma
fin blogg! :)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0