Dagen blev lugn..
och skön! Ingen stress... Var hos Anette och fixade naglarna så nu är jag "hel" och fin igen. Och glad är jag för det.. =)
Vi satt och pratade om allt möjligt som alltid, lite roligt att det blir som att prata med en terapeut när man sitter där.

Direkt efter var jag iväg till Tandläkaren och betalade in lite pengar för Alex tandlagning...så nu har han en gång kvar att gå och sedan är det klart! Skönt, dyrt det kan bli med tandläkare.. Hädanefter blir det kontroll varje år. =)

Hämtade hem mina goa barn och vi köpte med oss Pizza hem, härligt, barnen och jag är trötta idag och då var det skönt att bara sätta sig ner tillsammans och mysa innan det är dags för att lägga dem små.



Publicerad: klockan 17:44:10.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 17:56:42.
Postat av: Emelie
Men shit, är det tillåtet med tortyr där borta eller!? :O

Jaa visst är han!, älskar hans atityd :D haha
Postad: klockan 17:56:43.
Postat av: Emilie L
Åhh, i köket hade väl inte varit fel, fast å andra sidan kan man ju inte kolla på mer än en åt gången ;P Ja, eller hur, fast han tror att det skulle märkas på jobbet om han tog hem ett litet, litet tåg åt mig, dom har ju så många, dom märker aldrig det ;P hihih! Fina naglar föresten! :)
Postad: klockan 18:00:45.
Postat av: Anonym
Åh, vad fint det blev! :D
Postad: klockan 18:01:11.
Postat av: Carro
Åhh, vad fint det blev! :D
Postad: klockan 19:57:49.
Postat av: Nathalie
vilka fina naglar! :)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0