Fantasi middag..
idag gjorde jag en liten fantasi middag...kyckling, creme frasiche med vitlök, grädde och curry.. Ner i en ugnsform och in i ugnen en stund. Det var riktigt gott, speciellt med sallad till. =)

Nu ska jag lägga upp lite bilder från Addes kalas.. Sedan måste jag slipa lite på hall möblerna innan jag sätter igång med målandet. =)


Carro (Alexs flickvän), Lillebror Alex, Lillasyster Sara och Lillebror Emil


Födelsedagsbarnet lite blyg när alla sjunger.... =)


Farfar Micke


Ingrid... dom har fullt upp med legobyggandet...


Osså sötfia våran då.... =)

Publicerad: klockan 17:38:42.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 21:01:49.
Postat av: Amanda
Av vilken andledning fick inte jag nåt av den där tårtan?:(
Postad: klockan 21:08:33.
Postat av: Elin
Hihi, så söt när han är lite generad!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0