Fredagkväll i ensamt sällskap
Ikväll blir jag ensam nästan hela långa kvällen, Alex är och tittar på sin lillebror som spelar hockey. Han kommer hem tidigast 22.oo

Barnen ligger och ska sova och jag ska se Let´s Dance, första året jag tittar på det. Ska bli spännande att se hur det går för kändisarna med dansandet. Får se om man får någon storfavorit?!

Imorgon får vi se vad man hittar på, är bortbjuden till Kicki på lite vin och trevligt sällskap, och jag är så sugen att komma ut en sväng. Men vi får se...måste fundera om det ens går.

Söndag ska vi eventuellt ha lite spelkväll med Jessica och Daniel.

Ha en mysig fredag!

Publicerad: klockan 20:01:24.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 11:46:34.
Postat av: Daniel
Sup vin så mycket du orkar!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0