Håll i er!
Dålig uppdatering ikväll av mig som några kanske märkt? Men håll i er, jag har ägnat min lördagskväll åt att städa...jag har grovstädat i hallen och i tvättstugan.
Ska lägga in lite bilder så ni får se skillnaden, så ska tvättstugan så småningom målas vit oxå. =)

Dessutom åkte vi iväg med tre fyllda kartonger med kläder, som vi inte använder och som barnen växt ur, till Erikshjälpen. Där kommer dom garanterat till lite nytta iaf! =)

Sitter i soffan och vilar, magen gör så oerhört ont ikväll, om den nån gång bara kunde sluta spöka?!
 
TVÄTTSTUGAN FÖRE

Ja jag vet det ser för hemskt ut...men så blir det när man lägger in allt där medans man renoverar...

EFTER

Är juh en hel del kvar att göra men den är finare nu än den nånsin varit.. =)
Tänk er vita väggar och lite snyggt golv! Ny bänk och ho ska oxå in men jag vette tusan hur man ska lyckas gömma dom fula rören! Funderar om man ska bygga som en vit låda runt det?? Tips?


Hallen EFTER:
Här får ni bara en efterbild... =) Ska måla hatthyllan och skohyllan vita och söker korgar till skohyllorna oxå!


Much better.... Maken är väldigt nöjd över hur fint jag gjort det... =) Man måste passa på när man känner sig sugen att grejja. ;-)

Just nu, denna sena timme på kvällen hör jag hur han städar och grejar i köket medans han beordrade mig att vila i soffan. Sötnos! <3


Publicerad: klockan 23:32:43.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 09:36:50.
Postat av: Amanda
åh va fint det blev :) Det finns lådor på MIO, bruna typ flätade.. Men dom är iofs olika storlekar.. Men dom är fina!!:)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0