Hemskt!
Imorse innan jag åkte iväg så var tvn på medans jag gjorde mig iordning och då var det en mamma som gråtandes berättade om när hon förlorat sin 2-åriga dotter pga att hon glömt henne i bilen och gått in och jobbat 8 timmar. Hon var stressad och maken brukade lämna dottern hos dagmamma men så skulle hon göra det denna morgon och när hon svängde in till dagmamman såg hon att hon var för tidig så hon åkte och gjorde ett ärende först. Sedan glömde hon det och åkte på jobbet, det var 35 grader ute denna dag...ni kan juh tänka er!

Jag grät när jag såg detta....både för dottern och för mamman...så otroligt hemskt!! Samtidigt som man tänker men hur kan man glömma sitt barn så tänker jag på att det faktiskt kan hända den bästa! Vilken tragisk historia...


Publicerad: klockan 22:13:42.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 22:15:01.
Postat av: AMANDA - kläder och skoj
oj,d om kommer jag inte ens ihåg tror jag :S vad var det för nåt då?
Postad: klockan 22:22:08.
Postat av: Rebecka
hehe ja, oh jag längtar mest efter våren den är alltid finast och varmast, sen skiter sig alltid sommaren hah:P
Postad: klockan 09:13:21.
Postat av: ida
Usch vad hemskt, fytte fader vad gråtfärdig jag blir:( Hände detta i Sverige?? Ofattbart.. Sånt här får en att tänka till, verkligen..
Postad: klockan 09:29:10.
Postat av: ida
ja det måste hon ju verkligen!! går ju inte att föreställa sig, själv hade man väl hoppat från en klippa eller nåt, usch vilken mardröm..
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0