Ja klockan är 01.30
Jag är fortfarande vaken...shame on me!
Ikväll såg jag och Alx Wanted med Angelina Jolie, och jag måste säga att det var en jättebra film. Så Alx är mycket nöjd efter att ha tjatat i veckor om att vi ska se den och när jag äntligen gav med mig så tyckte jag dessutom att den var bra! Har jag satt mig i en konstig sits nu? Gett honom lite makt över mig i filmens galna värld?? ;-)

Vi åkte till Fyndlagret...men jag fyndar ALDRIG...jag hittar ingenting, nej jag måste vara typ en av dom sämsta på att fynda. Till och med min barn hittade nåt litet, Tindra köpte en bok om dom 101 dalmatinerna och Adrian köpte ett raket med en boll i ett gummiband, ni vet en sån som studsar tillbaka. Äsch, dålig förklaring, whaterver..mina barn 3 och 5 år är bättre på att fynda än mig. Jag skyller på att vi har köpstopp...ni vet vi får inte handla något onödigt förrän i Mars... vilken jäkla dum idé, fast i för sig pga tristess är nu trappan klar.. så det kom något gott ur det!

Nej vet ni vad...dags att försöka sussa...
Sov sött!

Publicerad: klockan 01:36:55.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 20:28:40.
Postat av: Amanda
fantastiskt att ni faktiskt håller erat köpstopp.. en annan har haft köpstopp sen jag började tjäna pengar och ändå kommer jag hem med påsar..:S
Postad: klockan 22:29:47.
Postat av: Anonym
Ha´ru blitt dålig på o fynda va? hehe men rätt vad det är så hävs köpstoppet flin ;*)

Ja har uppdaterat lite nya fast gamla teckningar. Du får kika ifall du känner igen några.

Kramar till de små o till dig
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0