Jag blev hemma..
jag vet juh att smärtan ger med sig efter ett par timmar så jag kände att jag får helt enkelt stå ut.. jag var på väg upp för jag hade så otroligt ont, men sedan så väger man med att ha ont hemma och åka upp och sitta bland andra människor och ha ont och ja jag lugnt säga att det är pest eller kolera. Men det fick bli pest ikväll...

Nu är jag endast öm i magen efter att den krampat och hållt på så nu är man rätt pigg och alert igen, ska gå och lägga mig nu och hoppas på lite sömn. Imorrn kommer jag var pigger igen! =)

Ses då...

P.s imorrn är det möte, lite kommer att handla om min framtid, det känns spännande och lite läskigt. =)

Tack brudar för en toppendag...ni är för mysiga! ;-) Och gulliga Martina som ringer och är orolig för mig, du är för go tjejen! =)

Publicerad: klockan 22:33:56.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 13:26:30.
Postat av: Amanda
men.. krya på dig!!
Postad: klockan 17:58:01.
Postat av: Emelie
Jobbigt :/

Krya på dig! :)
Postad: klockan 22:13:33.
Postat av: Josefine
Ush, det låter jobbigt1 Hoppas att allt ordanr sig!
Postad: klockan 22:14:42.
Postat av: Amanda
haha.. Hur har din varit?
Postad: klockan 23:00:34.
Postat av: Amanda
Ja, nåt sånt syns på min dator också;)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0