Jag har haft en dålig dag.
Ja jag erkänner, ångesten har tagit över makten idag. Den har slagit ner mig i fosterställning, ständigt på jakt efter mer makt, mer att smärta min själ med. Kan det finnas så mycket mer smärta än denna?

Därför har det varit dålig uppdatering och näst intill total tystnad från mig här. Jag blir så arg när min ångest tar över, förbannad rent ut sagt för detta är inte jag. Jag är glad, positiv och lycklig.. Detta är inte jag, idag är det inte jag.

Men nu är det nog, imorgon är jag tillbaka med styrka och då har jag bankat lite vett i huvudet på mig själv.  Imorgon blir det träning, förhoppningsvis en liten promenad och eventuellt lunch med söta Jessica.

Jag saknar att ha något att göra om dagarna, att gå till jobbet och göra lite nytta. Men frågan är man orkar med det nu? Ja det tåls att fundera på tills på onsdag då man ska till doktor igen. Ska försöka hälsa på min goa kämpe till mormor oxå på sjukhuset!

Puss och kram
ses imorrn...
P.s Det rimmade nästan, visst!? Eller nej det gjorde det inte... *suck*
Rimma är inte min starka sida...


Publicerad: klockan 00:17:40.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 11:51:15.
Postat av: Amanda
Banka inte så hårt vännen! :)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0