Lördag - 1 dag kvar till kalas..
imorrn är det kalas här hemma för Adrian, och jag är nervös...! Måste handla lite smått idag och sedan ska här städas, skönt att Alex är ledig i helgen. 

Igår kväll hade vi supermysigt, jag och Alex låg på soffan och höll om varandra och bara pratade om allt....! Så skönt för vi fick båda en hel del sagt som det har varit lite missförstånd om tidigare. Så nu känns det toppen! Jag mådde inte så bra igår heller, hade en riktig svacka, och då pratar vi väldigt ILLA..jag var nog längst nere på botten och skrapade fötterna emot botten. Det bästa är att jag kom upp rätt fort igen, och det är jag glad över.

Nu ska vi äta frukost här och sedan ska det iväg och handlas lite till kvällen och kalaset. Vi ska även kika på en telefon åt Alex och kolla på golv till hallen.

Tindra ville dessutom se Fiffi på datorn nu så det ska hon få göra, vi hörs senare. =)

Publicerad: klockan 11:01:48.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 18:03:03.
Postat av: Amanda
När ska jag få träffa små barnen då?:D
Postad: klockan 18:44:27.
Postat av: Amanda
Åh så trevligt!! Jag ska kolla om jag jobbar och så ska jag kolla med Marcus, sen hör jag av mig;) Tack för inbjudan!
Postad: klockan 18:58:31.
Postat av: Amanda
Vad gör du ikväll då ? förbereder inför kalaset?:)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0