Lugn morgon..
har vi haft här med supertrötta föräldrar...vi kom iväg i tid trots att vi inte stressade någonting! När jag varit iväg med familjen på dagis och jobb så for jag hemåt och fixade räkningarna för denna månad...får man säga usch, fy och blä? Aldrig kul med utgifter... =)

Nu ska jag försöka ringa min kusin och höra om hon och Wilmer är hemma nu en stund, isf tänkte jag eventuellt kika bortöver med en liten present till Wilmer som blir hela 1 år idag!!! Grattis gubben...

Klockan 13 ska jag iväg och göra naglar... Tjoho! Kul att bli fin på naglarna igen. ;-)


Några söta apor...bilden är tagen på Phuket Zoo....

Publicerad: klockan 11:15:59.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 11:19:54.
Postat av: Filippa
SV: Tack så mycket! Och verkligen desamma. Vilka otroligt söta barn du har :)
Postad: klockan 11:30:47.
Postat av: Rebecka
Ja eller hur, det var så lite så :D
Postad: klockan 11:33:55.
Postat av: Filippa
SV: Så lite så :) Ha det så bra idag.
Postad: klockan 12:25:02.
Postat av: Emelie
Haha, skrek? varför det?? :P
Postad: klockan 12:35:17.
Postat av: Rebecka
Nej inget kul, bara skola ( själv?
Postad: klockan 12:38:07.
Postat av: Filippa
SV: Tack :)
Postad: klockan 17:15:30.
Postat av: Rebecka
sv: hehe tack så mycket :D
Postad: klockan 17:23:38.
Postat av: Emilie L
Tack så mycket :) Jag fotar med en olympus uz-570 SP :) En bättre digitalkamera, skulle vilja ha en system, men det får vänta, känns så onödigt att byta när den man har funkar perfa! ;P
Postad: klockan 17:31:45.
Postat av: Amanda
ÅåÅåååh!! Jag vill också göra mina naglar! hur har du råd med allt?!
Postad: klockan 17:42:21.
Postat av: Emelie
Haha, men guuuud!! :D

Vilka söta apor! :)
Postad: klockan 17:44:41.
Postat av: Emilie L
Det lät väl inte helt fel! Min gubbe kör lok, jag väntar fortfarande på dagen han skall komma hem med ett helt tåg till lilla mig, men ikke! :P Hihih! ;P Men nya teknikprylar är väl aldrig fel ;P tack skall du ha :)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0