När pikar aldrig blir mer än pikar..
Visst är det jobbigt när man försöker pika någon att göra något man vill och dom inte fattar piken? Typ som min man, antingen är han världens smartaste och låtsas inte fatta eller så fattar han verkligen inte, han är juh trots allt kille. Och dom tänker absolut inte som tjejer, det har jag då allt märkt av.

Till exempel förstår han aldrig vad jag tänker, tvätten tror han går själv till tvättstugan..osv... ;-)
Som nu till exempel... min man...
"F-n nu kan jag inte spela NHL Live någe mer för då kan jag inte se den där UFC galan som var inatt"
Min pik...
"Ja f-n, suck, det finns juh inget annat att göra....vad ska du nu ta dig till? Life sucks...bigtime...sometimes.. hehehe... ;-)

Nej nu sluddrar jag här, hur man nu kan göra det när man skriver?
Eller va?!
Trött som få...
Ses imorrn då..
Ciao!



Publicerad: klockan 23:32:22.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 23:42:45.
Postat av: AMANDA
se den tredje så kan du gå på bion lagomt till den kommer ut :)





jävlar vilke bjässe ;p
Postad: klockan 07:05:23.
Postat av: s
oj vilken härlig bild, vilken stor tiger:)
Postad: klockan 10:21:00.
Postat av: stina
är d en riktig tiger?
Postad: klockan 12:03:01.
Postat av: sandra
hehe ja visst är det! vart såg ni den?
Postad: klockan 12:09:57.
Postat av: stina
tack :)



coolt, men den tigern lä ha fått lugnande va?
Postad: klockan 12:40:07.
Postat av: stina
ja usch..annars lä d va svårt å få den sådär still..

hade tigern ätit hans arm?
Postad: klockan 13:14:26.
Postat av: Emelie
Vilken stor tiger!!
Postad: klockan 14:44:34.
Postat av: Amanda
det är inte en riktig tiger.....väl???...:S:S tack,förresten :)
Postad: klockan 15:35:36.
Postat av: Nathalie
vilken häftig bild :)
Postad: klockan 17:45:52.
Postat av: Jennie
mysig bild, är det en riktig tigen?
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0