Puh vilken dag..
Först idag var jag på möte klockan 11, Vet ni när jag åkte därifrån..? 12.20..men det gick väldigt bra.
Åkte direkt på Fröken Fräken och köpte en blomma till min kusin som fyllde 30 idag! Stort GRATTIS gumman! Och Wilmer fick en Nalle Puh, vilket lyckokast han älskar tydligen Nalle Puh. Jag fastnade där tills det var dags att hämta hem barnen från dagis. Helen åkte iväg och handlade lite fika och jag fick vara en stund på tu man hand med lille Wilmer, gulligaste kusinbarn man kan få!! Han är helt underbar. Vi busade och tittade på traktorerna i fönstret.

Sedan hem och förbi Alex på jobbet med lite pengar, ner på McDonalds och handlade lite middag innan det var dags för Bamsegympa med Adrian. Sedan satt jag och Tindra och väntade på Adde i omklädningsrummet i 45 minuter, tur att Tindra är superduktig att leka för sig själv! Jag får höra många vuxna, så även idag, som imponeras över hur bra hon leker själv och hur duktig hon är att prata. Alltid kul att höra! =)

Vi kom hem 18.45, barnen fick kvällsfika och jag passade på att röjja undan i köket eftersom det såg ut som om det varit terrorister därinne. Sedan in i duschen med barnen och nattning, så nu ligger dom och jag sitter i soffan helt slut efter en heldag med aktiviteter, borde somna gott ikväll, det återstår att se. =)

Här kommer lite bilder på Wilmer, han blev 1 år igår. =)





Busungen.... =)



Publicerad: klockan 20:26:31.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 21:45:28.
Postat av: AMANDA - kläder och skoj
igglo tror jag den hette? :)
Postad: klockan 21:45:29.
Postat av: AMANDA - kläder och skoj
igglo tror jag den hette? :)
Postad: klockan 22:42:35.
Postat av: jennie
söta bilder:)
Postad: klockan 10:35:16.
Postat av: Dress Like a Princess
Åh gud vad söt :)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0