Sega söndag..

denna söndag har vi firat med Pizza och haft en riktig slappardag, nästan iaf. Jag har nu på kvällen betsat klart halva trappan, andra halvan gör jag imorgon, man måste juh ha några steg att gå på. ;-) Handtagen ska betsas en gång till och sedan är även dom klar. Weeiii....fattar ni, vi är snart klara..det tog juh nästan ett år men man hinner inte alltid med sig när man har två småbarn att ta hand om.

Just ja, stegen ska juh lackas oxå, men det kommer gå undan. Fingrarna är inte så vackra dock, valnötsbets ut i fingertopparna. ;-)

Kommer bilder på trappan så fort den är klar.

Igår hade jag det fruktansvärt kul, jag skrattade så jag fick ont i kinderna. Vilka tjejer! Breakdance det var Linas och Emelies melodi det. Undrar hur blå dom är idag?! =) När tjejerna vandrade ut emot krogen så åkte jag hem, fick skjuts hem så då får man ta den chansen. Men jag hoppas vi gör om det där snart igen. TACK Kicki!! Du är en underbar vän.

Nu ska man snart  ta och krypa ner i sängen med gubben...



Publicerad: klockan 00:03:59.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0