Sura grannar som skäller..
Någon som vet hur man får sin katt och sluta gå i andras rabatter?? När jag hämtat hem barnen från dagis så kommer en granntant fram och skäller ut mig. Hon säger att min katt varit i deras rabatter hela sommaren och sa att nu får jag minsann ha katten som innekatt hädanefter.
Men seriöst, för det första, komma fram och skälla om något som hänt i somras, varför har hon inte tagit upp detta tidigare??
För det andra, man behöver väl inte skälla?? Jag hade förstått om detta var andra gången hon berättar detta för mig, men när jag inte ens vetat om det och det första hon gör är att skälla ut mig. Då blir man irriterad.

Och för det tredje, vi har oxå köpt vårt hus här, hur kan hon KRÄVA att vi ska våra kissar som innekatter? Kan inte hon odla blommor inomhus lika gärna då? ;-) 

Nej detta får vi lösa på ett eller annat sätt, men det ska fasiken gå rätt till utan gnäll och skäll. Annars får det fan ta och vara... då kan katten lika gärna få fortsätta pissa i dina rabatter.

Publicerad: klockan 18:17:41.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 11:33:18.
Postat av: e
Det jobbiga här är ju att katter och hundar har samma krav på sig..och inte låter man sin hund kissa i andras rabatter..
Postad: klockan 16:52:25.
Postat av: Johanna
Jag låter såklart inte min katt kissa i andras rabatter heller men katter är lite svårare att bestämma över. Dessutom är jag villig till en lösning men jag gillar inte att folk skäller för det första och sedan försöker bestämma vad jag ska göra!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0