Telefonkö..

är aldrig roliga... sitter och väntar och väntar.
Jag har hunnit betsa trappan, en omgång kvar nu och sedan ska lacken på 2-3 omgångar.
Imorse var vi uppe i tid jag och barnen, vaknade 8.15 och gick upp och gjorde oss klara, sedan tog jag Tindra i pulka och Adrian åkte skidor till dagis. Så jag har försökt göra lite nytta här hemma nu och suttit med en massa papper, inte så superkul men nödvändigt.

Ska strax hämta hem dom små och sen åker vi iväg och grattar lillebror Alex som fyller 18 år idag!! Grattis!!! =)

Nepp nu återgår jag till telefonkön igen....tuuuut....tuuuuut....tuuuut.....



Publicerad: klockan 14:39:11.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 15:47:30.
Postat av: Josefine
Det låter soom ett tufft jobb att betsa trappan?! Vi slipade vår furutrappa för säkert 2 år sen och har fortfarande inte blivit färdiga att lacka den... Så nu måste vi slipa om lite innan vi lackar, NÄR det nu blir...
Postad: klockan 20:05:28.
Postat av: Anonym
Många som läser men få som skriver nåt en del dagar men det är väl som det är. Hoppas allt är bra med er. Här blåser vi bort snart brrrrrrr

Hälsa di sma

kramar i lass med mjuk o vacker tass
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0