Vilken dag!!
Magen har ömmat hela dagen med trots detta har dagen varit full av aktiviteter. Morgonen började med att jag gick upp med barnen och gjorde iordning dem för dagis, ingen toppenmorgon då båda var trötta idag. Men till slut kom vi iväg, därefter for jag på möte. Ett möte med mina rehab. handledare, förmodligen det bästa mötet genom tiderna! Jag har numera 2 handledare, har fått tillbaka min förra oxå nu. Och ja som sagt det gick hur bra som helst.

Sedan hämtade jag upp Martina och vi åkte på systemet, det blev lite vin och öl. En stund på Birsta City och sedan följde Martina med mig och hämtade barnen. Så skojj, barnen var såklart eld och lågor. Och vi hade supertrevligt.. Jag och Tindra skjutsade hem Martina och gick in och hälsade på hennes hund Goa. Och nog är hon go alltid! Tindra var lite smånervös, hon har inte varit så nära en hund förut och tyckte juh såklart det var superspännande.

Vi drog hemöver och hämtade Alex och Adrian och sedan drog vi vidare till pappa där Carro var och skulle klippa Alex. Han blev så fin så. =)

Nej vet ni vad, jag har varit superdålig på att uppdatera idag och borde kanske ta igen det nu, men jag tänker faktiskt gå upp och lägga mig tillsammans med Adrian och mysa. Tindra sover gott i sin säng redan.

Imorgon då: Jag fyller 26 gamla år. Jag ska skjutsa barnen till deras farmor och sedan ska mitt hår friseras. Efteråt blir det party och ni kan framöver räkna med bilder på detta stohej! ;-)

Natti natti....

Publicerad: klockan 23:13:25.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 23:22:30.
Postat av: Amanda
Åh. långt inlägg.. är så trött nu så jag måste nog läsa det imorgon! :D
Postad: klockan 10:02:50.
Postat av: Mamma o Anders
GRATTIS på din födelsedag!!!

Hoppas dagen blir en toppendag och allt går bra. Att magen håller sig snäll mot dig. Massor av födelsedagskramar o pussar
Postad: klockan 11:07:23.
Postat av: JONNA
GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN! :D
Postad: klockan 16:11:10.
Postat av: Marie
GRATTIS!!!!

Hoppas ni får det riktigt kul ikväll!
Postad: klockan 17:04:16.
Postat av: JONNA
Sv: så himla lite så :)

hoppas du får en bra dag!
Postad: klockan 01:43:55.
Postat av: sara
GRATTIS :-) i efterskott får jag säga då eftersom det gått och blivit en ny dag nu. hoppas ni har haft en trevlig fest..

KRAM
Postad: klockan 16:30:16.
Postat av: Mamsen
Nähä ja ser inte så mycke likheter flinar...släkten hittar du under min släkt å sen klickar du på mina anor...



Allt bra med er idag?

Puss kraam
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0