Zzzzzz...
Snacka om att jag är trött, somnade runt 2 och vaknade klockan 4.01 av att Tindra trodde det var morgon och vägrade sova vidare, kul för mig? Men efter en timmes försök så sov sessan igen..puh.. så då somnade man om kl 5 och så ringer klockan 8. Jag behöver nog inte förklara närmare över hur trött jag var då!? Ni fattar kanske anyway!?

Gick upp med dom två små barnen, gjorde lite frukost som vi åt tillsammans i godan ro, och tur för mig att dom var pigga och glada för då slapp vi tjafsa om påklädningen. Så kommer man ut och inser att traktorn har skottat under natten/morgonen, Vilken vall han lyckades skotta upp bakom bilen, det tog en stund att få bort den. Sedan var vi iväg till dagis iaf.

Så nu sitter man här och samlar kraft för en lååång eftermiddag, jag ska till läkare och till min samtalskontakt. Sedan får vi se om jag hinner förbi os mormor, tänkte hinna med Ikea en snabbis oxå för jag skulle behöva lite smått (oops köpstoppet hävt för en stund), sedan middag och bamsegympa. Jag får se om Alex får åka på bamsegympan idag istället så kan jag och sessan ligga hemma och se en film och somna. ;-)

Nepp dags att göra sig klar..in i duschen och upp och iväg!
Ciao!

Publicerad: klockan 12:02:07.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0