Agnes och Gatufesten.
Vi var igår på Gatufesten och såg Agnes. Det var mycket folk och vi kom en bra bit fram, Adrian stod på en bänk. Och jag lyfte Tindra, barnen tyckte det var roligt och likaså jag. Agnes var snygg och bra! ;-) Vi hade hörlurar på dom små och det funkade super! Sedan gick vi iväg till ett tält där dom fick lite i magen innan vi for hemåt, en kille blev puttad och hela hans öl for ut över mig och Alex kollega, samt lite på stumpan våran. Men allt gick bra.

Nu ska vi snart skjutsa in Alex för han ska jobba igen.. Ikväll ska vi in och kika på EMD. Adrian tycker dom är coola. ;-)






Jag och Adrian är redo...


Ursäkta den suddiga bilden, men här ser ni lite utav magen iaf. ;-)



Publicerad: klockan 09:31:31.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 12:15:08.
Postat av: Sandra
Ja det är verkligen skönt att svalka sig i denna värme (:



Och bebisarna växer och vöxer bara :D Närmar sig med storm steg tycker jag (:
Postad: klockan 13:22:35.
Postat av: Angen & Algot
var ni också där igår, vi åkte hem strax efter 8...var ju så jävla varmt så man höll på å dö där ju!



kram
Postad: klockan 14:43:20.
Postat av: Jennie & Exxa
Vilken söt mage :)
Postad: klockan 17:54:46.
Postat av: Emily
MEN ÅH! Sötaste magen du har!! Och fy vad brun och fina Adrin är :)



Nej han ville helt enkelt inte, vi har firat alla år innan och Engla ÄLSKAR det.. men men alla är vi väl olika.. hm..



Hoppas ni har de mysigt idag.



kramar om
Postad: klockan 20:28:16.
Postat av: £lli£
* Va kul med gatufest!! =) vilken fin kula du fått;) sötis!! Ha d gott! =) Kramiz *
Postad: klockan 21:13:27.
Postat av: Lina
Suddigt eller ej, åhh va fin du är vännen! Du ser ju hur fräsch ut som helst ju, och magen är hur fin som helst! Slå en pling om ni kan komma ut och bada med oss. Skulle vara jättekul! Många kramar!!!
Postad: klockan 20:24:30.
Postat av: Helenas Hem
SÖT mage!!! :)

Vi skippade gatufesten iår, ja ifjol också...

Min sambo tycker att det ändå har blivit så dåligt nu för tiden och inte lika mycket folk som förr.



Eller så kan det vara så att vi och våra vänner har blivit äldre? Försökte jag med. Men nääää det trodde han väl inte!!!? ;)



Ha det så bra!

Kram

/Helena
Postad: klockan 11:13:33.
Postat av: Annica
Mmm EMD killarna är inte dumma men vi får nöja oss med Tomas Ledin ikväll hehe!

Ha en fortsatt bra helg
Postad: klockan 11:09:28.
Postat av: emily
Hej vännen. Hur är det med dig??



kramar
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0