God Morgon!
Idag är vi på strålande humör, trots att jag igår fick avlusa Tindra som fått löss. Usch vad äckliga små kryp det där är, sedan fick jag och Alex kolla efter löss på varandra och idag måste jag kika Adrians hår. Och även Tindras en sväng till och se om vi fick bort allt?! 

Barnen leker för fullt inne på Tindras rum. Härliga dag! Idag har vi även fullbordat 14 fulla veckor av graviditeten och går nu in i vecka 15. Härligt!!

Kattungarna är idag 10 dagar gamla och jag väntar på att dom ska öppna sina små gulliga ögon..dom är på väg, men ännu är dom stängda.. sötnosarna!

Tänkte lägga in lite bilder från Gatufesten. Bilder från när vi såg Lena och Orup, bilderna är från i fredags! Vi hade en otroligt rolig kväll och jag har minst lika roligt som alla andra även fast jag håller mig nykter! ;-) Det hände en del knäppa saker som en kille som stötte på svärmor och frågade om min man var hennes karl?! Hon skrattade länge åt det och berättade att det är hennes son, då blev karln sur och gick! Gissa om vi fick oss ett gott skratt. ;-) Det var en roligt gatufest trots att jag fortfarande tycker att det är sämre än förr...


Lena och Orup bjöd på SHOW... Båda två är otroligt underhållande på scenen!!

     
Dom körde alla gamla godingar och vi, liksom resten av torget sjöng med!! =)


Min Älskling och jag...







Publicerad: klockan 12:50:51.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 15:32:35.
Postat av: maria
Lena och Orup är bra!
Postad: klockan 19:49:11.
Postat av: emily
åh jag måste erkänna att jag älskar orup, hihi.



Ja men vadå, jag tycker visst barn ska ha lite färg. Så länge man inte bärnner dom, haha. Det ser friskt ut med lite färg på kinderna :)



Va mysigt med inskrivning! :) jag minns det som igår.. nästa, haha..



kramar!
Postad: klockan 21:55:51.
Postat av: Maria
Usch, inget roligt med löss. Hoppas att ni andra slipper det!



Hihi, var lite roligt med killen som stötte på din svärmor, snacka om pinsamt:-)



Kram
Postad: klockan 12:36:28.
Postat av: Jessie
Shit gumman vad lillräkan e stooor!



Drömde inatt att han ploppade ut och kunde gå redan!



Pussen!
Postad: klockan 14:09:19.
Postat av: Johanna UNG 2BARNSMAMMA
Jessie: Åh gumman, då skulle du höra allt knäppt jag drömmer numera.. hahaha..skrämmande vad knäppa drömmar man har då man är gravid! ;)



Vi får ta och ses nåt nu!

Puss o kram!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0