Gravid i 100 dagar..
imorgon har jag varit gravid i 100 dagar...1/3 av graviditeten har gått och när jag tänker tillbaka så har det gått rätt fort trots allt.

Denna morgon vaknade jag av att BM ringde och bekräftade vad jag egentligen redan visste. Ännu en urinvägsinfektion. Dom skulle se till att fixa ett recept på medicin..och idag känner jag av den rejält..ont i magen och bakåt njurarna. Jag tror mina njurar tagit rejält med stryk under alla uvi:er. Men jag är så glad att dom tar det på allvar och ska försöka hjälpa mig förebygga det ännu bättre denna gång. Vi får hoppas att det funkar denna gång.

Barnen leker ihop idag oxå, helt underbart när dom kan leka så bra ihop. Det är dessutom härligt att sitta och kika på dom i smyg. Tänk när livet var så enkelt...

Jag och maken såg på Michael Jackssons minnescermoni igår och jag måste erkänna att då Marlon pratade då var tårarna nära, när den andra brodern Jeremy sjöng, då var tårarna nära men då Michaels dotter Paris pratade då sprutade tårarna, stackars barn som förlorat sin pappa. Det var många fina tal och många fina låtar, jag var inget Michael Jacksson Fan men jag har alltid älskat hans musik.

Nej nu ska jag kika på dessa underbara barn och bara njuta av livet. Njuta av allt det fina livet har att erbjuda...av all lycka jag just nu får uppleva, tillsammans med min familj.

Publicerad: klockan 13:58:11.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 16:10:59.
Postat av: Emily
men då.. få vad jobbigt med dina uv graviditeterna igenom :( fy..



Förstår att det känns som på riktigt nu, det är en annan sak när man är inskriven och man finns listad någonstans, hehe. Men jag håller med dig, fast från avstånd så har 100 dagar bara sprungit iväg!!



Kramar om dig och barnen. Hoppas de leker bra hela dagen!
Postad: klockan 11:38:09.
Postat av: Linda
Wow, vilken underbar känsla (det måste vara...)

Grattis och lycka till med din fortsatta graviditet.

Hittade hit via en annan blogg och ville lägga en liten kommentar, tycker om att läsa avtrycken på min blogg så jag tar för givet att de flesta andra gör det också. :)

Linda.
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0