Happy day..
Vilken dag vi haft! Full rulle i princip hela dagen, börjat rensa lite i klädkammaren, tvätthögen är snart ett minne blott. Alex fixade tvättmaskinen så den funkar igen, jag bakade lite tekakor, vi lagade middag och satt och åt tillsammans hela familjen och bara njöt en liten stund innan vi satte fart igen här hemma.

Imorgon är det samma visa, fast då ska det dessutom packas en del på kvällen. Panik...kattvakt har jag ännu inte lyckats ordna, måste ringa om det imorgon. Förhoppningsvis har jag 2 bröder och en liten syster som kan ställa upp.. ;-)

Nej nu ska jag fika lite kvällsfika och sedan lägga mig, har varit mycket sena kvällar på sistone.



Adrian var mycket imponerad över att jag kunde baka smörgåsar! Och att dom dessutom var världens godaste..Tindra höll med, pappan oxå... tsss..jag tror dom smörar för mamman!  Men se det funkar juh.. ;-) <3

Publicerad: klockan 23:32:56.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 19:41:25.
Postat av: Cissi
De ser jättesmarriga ut!



Jobbigt med alla uvier. :(



Vart ska ni åka? Hoppas att ni får en mysig kväll! Kramar Cissi
Postad: klockan 21:29:17.
Postat av: £lli£
Ser ju hur gott ut som hellst!! =)

Mumms, jättefina!

ha en bra kväll! KRAM=)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0