Lätt till gråt..
Jag har otroligt lätt till att gråta, det kan vara rätt skönt att få gråta ut ibland. Men just nu har jag extremt nära till gråt, har precis suttit och kikat på Mtvs serie 16 and pregnant. Och tårarna har näst intill sprutat...fy vilken hemsk känsla att adoptera bort sitt barn. Två otroligt starka tonåringar och otroligt kärleksfulla som klarar av att tänka på sitt barns bästa i den situationen. Dock så tror jag att det finns mammor i den åldern som klarar det alldeles galant att bli mamma i tidig ålder, det är inte det jag menar. Men deras beslut var väldigt moget och genomtänkt för deras egna del och jag beundrar dom för den styrkan.

 


Så titta och gråt en skvätt du med?! ;)

Publicerad: klockan 15:02:28.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0