Lite bloggning idag.
Jag orkar helt enkelt inte blogga som jag skulle vilja. Jag har ont av Uvi:n och känner mig hängig och sjuk, antagligen pga infektionen i kroppen. Så idag ska jag försöka vila, ringa till MVC och se om jag måste stå ut till på onsdag innan jag träffar läkaren. Jag äter pencillin och imorgon är sista dagen på kuren, men den verkar inte hjälpt det minsta. Jag har ondare nu än tidigare.

Dessutom vill man inte klaga alltför mycket, jag har trots allt längtat enormt efter denna tid, den tid då man får chansen att bära ännu ett mirakel under sitt hjärta. Jag är så glad över lill*n i magen, men just nu har jag ont och är orolig för den lilla dessutom.


Publicerad: klockan 14:28:31.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 16:31:58.
Postat av: Emma-Lisa
Tänkte bara kika in ed en hälsning om att du ska kryapå dig, vännen! Hoppas att allt annat är bra med dig och familjen! krama om
Postad: klockan 16:45:57.
Postat av: £lli£
Stackare=( usha, klart man blir orolig! men du ska se att allt blir bra. Krya på dig! massa kramar<3
Postad: klockan 21:35:48.
Postat av: Helenas Hem
Klaga på du! :) Det är helt underbart att vänta barn och att känna den lilla röra på sej där inne. Men man kan för det tycka att det är jobbigt. Allra helst om man är sjuk.



Jag har varit gravid 3 gånger, men jag hade önskat att graviditeten endast varade i nån månad. Föder hellre barn tusen gånger än är gravid. :) Beror väl självklart på hur man mår. Är man pigg och stark så är det säkert bara härligt att vara gravid.



Hoppas att du får träffa läkare snart och att allt blir bra!

KRAM

/Helena
Postad: klockan 22:23:42.
Postat av: Annica
Usch, krya på dig!
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0