Onsdag.
Idag ska här städas, usch för jag har verkligen ingen lust men imorgon kommer Julian och Natalie hit och det ser ut som om en bomb slagit ner här hemma just nu.

Natten var otroligt jobbig, Tindra kunde inte somna igår och fick ligga hos oss. Det var varmt och klibbigt i alla rum trots att fönstren var öppna och vi försökte få korsdrag. Strax efter vaknade Adrian och kom in och han var dessutom jätteledsen. Jag vaknade till vid 3 inatt, gick upp på toaletten och sedan tog jag ett täcke och la på golvet och så sov jag på täcket på golvet under vårt fönster för att få lite luft. Golvet är inte så skönt. Kunde ha lagt mig i Addes säng, men det är så varmt därinne oxå.

Imorse klev vi upp, åt frukost och sedan skjutsade vi barnen som går sista dagen på dagis idag, sedan är det semester. Alex släppte jag av i stan på Gatufesten.

Publicerad: klockan 11:13:47.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0