Ren bil.

Jag kom nyss in, satte mig framför datorn och surfar. Jag är så trött och slut just nu, Alex gick ut förut och klippte gräset, sedan har han krattat och legat i. Så jag tänkte försöka ta itu med lite småprojekt jag oxå, först tog jag tog jag itu med tvätten, sedan städade jag lite i skrubben. Efteråt gick jag och Tindra ut och målade på hennes skåp som ska upp, förhoppningsvis kommer det upp på hennes vägg under morgondagen för nu är det färdigmålat och nya handtag på det. Sedan kom jag på att sist vi var på biltema så handlade vi lite grejjer till bilen då man ska städa den, så jag gick ut och kom nyss in och hela bilen är helt nystädad och fin. Ja jag lämnade i för sig bagageluckan... men nu luktar det gott i den och den är finare än nånsin invändigt. Ja vi köpte den juh inte helt ny, utan den har ett par år på nacken.

Apropå bilar så kan jag emellanåt sakna vår fina Saab 9-5...den var så otroligt fin och man satt så bekvämt i den. Men det tråkiga var att den gick sönder HELA TIDEN. Vi hade den till och med stående 1 år innan vi lyckades lösa en tvist med försäkringsbolaget och dom betalade för allt som var sönder. Det var mycket och dyra saker..till slut gav vi upp och sålde den och köpte vår nuvarande pärla. Lite mindre bil men det gör oss inte så mycket.

Ett helt inlägg om bilar?? Jag är inte ens så intresserad av bilar...men ibland så flyter tankarna på..då skriver man bara. ;-)



Publicerad: klockan 20:48:20.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0