Torsdag och semestern är här.
Idag är Alex sista dag innan semestern och jag kan inte med ord beskriva hur underbart det känns. Från och med imorgon får han vara hemma med oss och bara njuta! Hela familjen får vara samlad.

Natten var hemsk och likaså dagen idag, men endast pga att mina njurar får ta sån stryk nu, det har värkt hela natten och dagen..hoppas pencillinet tar snart så man slipper ha ont.

Jag och Tindra har precis kommit hem, vi skjutsade Adrian till Albin, Alex tillbaka till jobbet och sedan åkte vi till banken och fixade en räkning. Så nu njuter vi lite av lugnet här hemma innan vi ska hämta hem Adde.

Lite besvikna är vi dock, vi tänkte åka och låna lite böcker på biblioteket åt Tindra, och så har dom sommarstängt. Så det kändes lite trist.

Nej nu ska jag vila mig på soffan en stund bredvid Tindra...

Kram till er alla i regnet...

Publicerad: klockan 15:11:03.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 00:48:37.
Postat av: Lina Johansson
Hejsan! Ville bara skriva att jag tycker du har en otroligt söt blogg och att jag önskar dig lycka till med den! :) / Kram från Lina.
Postad: klockan 06:51:32.
Postat av: Maria
Hej hopp

Vilken fin blogg du har och grattis till den lille i magen. Ha en härlig semester.

Ha det så bra=)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0