Asos Maternity..
Det finns mycket fina kläder på ASOS. Och sen dom började med mammakläder så gillar jag dom såklart ännu mera. Tycker det är svårt att hitta snygga mammakläder i övrigt och ofta köper jag vanliga kläder i större storlekar istället men på ASOS hittar jag en hel del som jag skulle vilja klicka hem.

Här kommer några smakprov...


Denna Boyfriendkofta gillar jag starkt...                         


Baby on Board....                                                                   Snygga skinny Jeans...


Leggings..                                                                              Rätt gulliga solglasögon till..

Publicerad: klockan 11:02:01.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 15:35:25.
Postat av: Mia
snyggt :) speciellt det randiga :)



hoppas att du har röstat på oss på http://www.asusnordic.com/summertour/?p=351
Postad: klockan 20:51:27.
Postat av: Cissi
Åh, blev helt kär i solglasögonen! vill ha



Hoppas att du har haft en fin måndag, tänkte jag skriva... Det är väl ändå bara söndag va?!?



Hoppas att du har haft en skön söndag! Kramar Cissi
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0