GLAD MIDSOMMAR!!
Idag är det midsommarafton, och jag ska sätta igång att packa och städa lite här hemma så man slipper det då vi kommer hem igen. Måste försöka få in kissarna oxå innan vi åker. Alex slutar klockan 14 och till dess tänkte jag försöka vara klar med allt hemma så vi kan sätta oss i bilen och fara uppöver. Ska bli underbart att få se barnen igen! Älsklingarna!!

Igår kväll såg vi film jag och gubben och vi var vaken länge. Länge sedan jag orkade vara uppe på kvällarna, jag antar att det håller på att vända lite nu. Otroligt skönt. Vi såg svenska filmen, Vi hade iaf tur med vädret igen, och den var sevärd och lite rolig men kanske inte så mycket mer. Det blev en riktig myskväll!! Underbart att ta hand om varandra lite extra och bara vara vi för en stund.

Jag önskar er alla en underbar och Glad Midsommar!!!



Publicerad: klockan 11:45:55.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 20:45:36.
Postat av: Cissi
Hej! Hoppas att ni hade en mysig midsommar. Kramar Cissi
Postad: klockan 21:14:53.
Postat av: £lli£
Låter ju härligt! =) känner igen det där;) STENsover framför tvn om kvällarna, inget roligt sällskap alls hehe... Hoppas ni hade en bra midsommar hela fina familjen! =)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0