Härliga Tisdag.
Jag vaknade klockan 7.30 av en liten tjej som låg i sin säng och skrek "Hjälp mig, Hjälp"... När jag kom in så berättade hon att hon var rädd för spöket och att hon pratat med Byggare Bob inatt... Haha, härliga unge! Kröp ner hos henne och såg en stund på "Fiffi och Blomsterfröna". Lagomt till det var slut vaknade Adrian till liv och vi gick ner och åt lite frukost. Efter frukosten fick barnen varsin dusch. Sedan blev det lite problem, Lillstumpan våran klev på en leksak igår som låg på golvet och fick ett sår, UNDER foten. Så idag haltar hon lite lätt, men när hon har skor på går det bra.

Vi tog cyklarna till dagis denna morgon, Adrian är så duktig som alltid och Tindra var verkligen superduktig idag, hon trampade på och klarade det galant! Gissa om hon var stolt då vi kom fram till dagis?! ;-) Hon var överlycklig!

Så nu sitter man här och väntar på att några affärer ska öppna, jag har ett paket böcker att hämta ut och så måste jag smita iväg och köpa en liten sak åt en vän som fyller år. Plus att vi behöver en ny toalettsits, våran är lös och det är inte så roligt att sätta sig på den.

Här kommer lite bilder... Jag önskar er en toppendag!!





Publicerad: klockan 10:29:08.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 11:46:27.
Postat av: Maria
Vad duktig Tindra är med cyklandet, klart att hon ska vara stolt:-)



Jätte fina bilder!



Ha en toppen dag





Kram
Postad: klockan 09:56:40.
Postat av: £lli£
Vilka härliga ungar! och fina bilder=)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0