Ja Jag vill leva, jag vill dö i Norden!
Sveriges Nationaldag idag och som tack för det började maken en timme senare och slutar en timme tidigare, man får vara glad för det lilla! ;)

Vi firar inte dagen något speciellt mer än att jag tog tag i saker och ting och städade här hemma! Så nu är det ny dammsugit och ny torkade golv här, plus en nyskurad toalett. Lite allmänt plock kvar men det är rent och fräscht igen. Skönt att komma igång lite igen efter veckor av illamående och soffliggande.

Pratade med mamma min igår och berättade hur glad jag var över att äntligen må bättre, så hinner jag bara få i mig lite mat så får jag springa kräkas...uff vad jag inte gillar att kräkas (i know, vem gör det?). Det konstiga var att jag inte ens mådde illa. Nog pratat om det trevliga tillfället, men iaf så gjorde incidenten mig liggande resten av kvällen, man blir trött och slut.

Tindra somnade tidigt och vaknade 24 och sedan låg hon och vred och vände sig tills jag trodde jag skulle ramla isär av trötthet. Vi låg 4 i vår säng och till slut när tålamodet runnit ut så väckte jag Alex och sa att nu var jag less på alla killarnas sparkar, så han och Adrian gick in på Addes rum, Adrian vaknade till och blev lite ledsen så Alex lade sig bredvid honom och somnade. Så det blev jag och Tindra kvar i sängen, och då till sist somnade hon. Men imorse klockan 8 var hon igång igen. Jag var inte vaken med Tindra från 00-04, vi delade upp det och jag tog dom två sista timmarna. Tur att man har en bra gubbe. =)

Nu ska jag och Tindra äta lite nyponsoppa, fick ett samtal från min kusin förut då jag skurade toaletten, trevligt med sällskap då man städar. ;)



Publicerad: klockan 13:26:42.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 19:47:35.
Postat av: Cissi
Usch, det låter inte som någon rolig natt. :(



Hoppas att ni får en trevlig kväll och att ni får sova i natt! Kramar Cissi
Postad: klockan 22:02:34.
Postat av: Maria
Inget roligt med illamående & kräkningar..hoppas att det vänder snart!



Känner igen det där med vakna barn på nätterna, min lilla har sådana tråkiga perioder i bland...



Ha en mysig kväll



Kram
Postad: klockan 22:02:35.
Postat av: Maria
Inget roligt med illamående & kräkningar..hoppas att det vänder snart!



Känner igen det där med vakna barn på nätterna, min lilla har sådana tråkiga perioder i bland...



Ha en mysig kväll



Kram
Postad: klockan 09:48:30.
Postat av: Emma-Lisa
Hej fina, så otäckt för dig att kräkningarna bara kommer sådär, utan att ens hinna känna av att man mår illa.

Såg du filmen då? Jag skulle verkligen vilja se den filmen, har hört så mkt om den :)

Trist med sverige också - på nationaldagen och allt... Hoppas att du mår bättre idag, nu ska jag hoppa ini uschen och sedan bege mig på jobbet och göra lite egna övningar i systemen... =S (roligt värre)
Postad: klockan 13:01:36.
Postat av: Cissi
Isabelle vägde 2690, Amanda 2915, Therese 3250. Små tjejer som tittat ut. :)



Vad vägde dina trollungar?



Hoppas att får en härlig söndag! Kramar Cissi
Postad: klockan 13:28:26.
Postat av: £lli£
* Ja illamående är ingen hitt! absolut inte när det bara kommer på en så man måste rusa:S USHA!! själv råkade jag ut för en pinsam sak i veckan när jag hämta vigselringarna hos guldsmeden, svimma i kassan och blev sittandes på golvet! ush, har aldrig gjort det förut! fick lite rabatt av guben dock han tyckte nog synd om mig haha.... Lyckades cykla hem iaf;) Trevlig söndag på er!! =) hoppas ni får sova inatt;)
Postad: klockan 17:57:53.
Postat av: Emma-Lisa
Åhh jag och tom ska ha filmmys ikväll. funderar på om jag ska hyra den filmen nu då kanske. Fast han gillar inte när jag gråter så mkt på filmer..

Jo, vi hade himla treevligt igår, hur har din helg varit då. Så jökla trist med svergie igår =/ Krama om
Postad: klockan 07:17:42.
Postat av: Emma-Lisa
Tack för tipset!! Fick i julas ett kit av mamma där man skulle smörja in naglarna med diverse oljor, mynta och grejjer. Man skulle först hålla dem i vatten och sedan skrubba lite med en nagelborste sedan masera in alla de där olika oljorna och krämerna, men det blev aldrig bättre :( Fast man kanske ska göra det oftare, fick rådet att göra det varannan dag, kanske borde göra det varje morgon och kväll...
Postad: klockan 09:48:38.
Postat av: Sandra
Hej (: Jo, jag är ni vecka 10 kollade almenackan ;) Hade räknat fel, om jag räknat rätt nu.. Men ska vara rätt (: I morgon går ja in i v 11 (:
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0