Lediga måndag.
Idag har vi ledigt hela familjen, alltid lediga på måndagar. Så otroligt skönt att vara hemma första dagen på veckorna då en ny lång vecka börjar.

I lördags fyllde min lillebror Emil 16 år, GRATTIS! Jag och Tindra åkte till min far och firade honom..där var det rätt mycket folk. Vi hade supertrevligt, Tindra åt 3 tårtbitar och såg mycket nöjd ut. Efter en stund ringde Adrian och hade ångrat sig, han hade lekt med Robin och ville nu följa med oss istället, så med lillebror som chaufför och Sara och Tindra i baksätet åkte vi och hämtade honom. Vid 18-tiden åkte vi hemåt och då hade Pär & Maria hunnit komma med sin nya lilla vovve. Hur söt hund som helst!! Vi hade en supertrevlig kväll, åt gott och satt sedan ute på altanen hela kvällen och spelade spel och myste.

Söndagen var lugn och skön. Så den var rätt händelselös...

Och idag har vi inte många planer för dagen, det är supertråkigt väder ute, regn och rusk och min tvätt ser inte ut att bli torr därute på sträcket. ;-)

Hoppas ni haft en superskön helg.. :)


Söta Lexy





Publicerad: klockan 12:09:51.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 15:03:58.
Postat av: Dog News
Viken sötis eraan Lexy är, vilken underbar blcik så man smälter.
Postad: klockan 18:12:24.
Postat av: £lli£
trevligt! och vilken söting;) åååå...

Kram!! =)
Postad: klockan 20:34:51.
Postat av: Jennie
Kul att du följer min blogg :)



Och jag måste få fråga vad eran hund är för ras, det var ju så otroligt söt !!! Min sambo tjatar ihjäl mej för han vill prompt ha en rottweiler, och jag som inte ens är en hundmänniska gaaaah Men har sagt att jag kanske kan gå med på en hund om jag får vara med och bestämma ras, EJ rottweiler!





Postad: klockan 06:04:18.
Postat av: Emma-Lisa
Men jösses vilken söt liten voffsing! allt bra med dig och lillmagen johanna? Några planer nu i midsommar? Krama om!!
Postad: klockan 09:16:25.
Postat av: Maria
Jösses vilken söt liten hund!!



Ha en bra tisdag och hoppas att vädret är ok hos er.



Kram
Postad: klockan 09:59:22.
Postat av: Cissi
Supersöt hund!



Låter som en lugn och skön helg, hoppas att ni också har en solig tisdag! Kramar Cissi
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0