Nu kan ni återigen se...
hur bebis växt till sig upp i höger hörnet. Det är juh ta mig tusan en bebis nu! ;-)
Idag tycker jag magen putar lite mer och det är jobbigt med denna värme just nu, skulle vara bättre om man låg vid vattnet och fick svalka. Men idag håller vi oss hemma.

Alex slutar tidigare idag, kanske runt 16-tiden trodde han och jag och barnen kom hem för en liten stund sedan. Tindra hade ramlat på dagis idag, lilla stackarn. Men nu när vi kom hem åkte plåstret av och inte ville hon ha ett nytt. Jag hade nyss en ledsen Tindra och en arg Adrian, antar att värmen tar på dom små oxå...vi svalkar oss med en glass och iskallt vatten!!!

Glöm inte att dricka massor utav vatten nu i värmen...jag är alldeles för dålig och måste bättre mig på detta. Snart dags att laga middag, idag blir det Lasagne och god sallad till.

2 av mina 3 älsklingar...eller borde man kanske skriva 4. ;-)


Publicerad: klockan 15:23:34.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 19:27:31.
Postat av: Cissi
Vilka härliga dagar ni har haft! Kul med kattungar. Men vad är en "Lifebike" - cykel???



Hoppas att du mår bra och har sköna lata sommardagar! Kramar Cissi
Postad: klockan 20:10:26.
Postat av: £lli£
En riktig bebbe nu;) tycker att det putar bra på mig oxå! man ser lixom "gasig ut" hehe...

Massa kramar!
Postad: klockan 08:44:41.
Postat av: Emily
verkligen en riktig bebbelutt nu ju! Vilken vecka är du i?? MAGBILDER! Hahaha.. tycker det är så mysigt :)



Hur är det med dig annars idag söta? Här är det bra, har brännt mig i ansiktet bara hihi.



kramar
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0