Nu väntar jag på ...
att maken ska komma hem. Jag har pratat med svärmor och barnen en sväng oxå. Sötaste Tindra grät och ropade efter mamma och pappa, jag fick prata med henne och då snyftar hon fram "Jag vill vara med dig mamma"...tårarna rann längs mina kinder, men såklart så visar man inte det, då blir det ännu värre för barnen. ;-) Så jag tröstade henne med att vi kommer synas imorgon.. saknar dom sååå!!

Just nu är det Unga mödrar på tvn...rätt roligt att se på.
Ikväll hoppas jag att vi kan kika på en film och mysa till det lite, Vi hade iaf tur med vädret, igen...ser det ut att bli.

Hoppas ni får en toppenkväll!!

Publicerad: klockan 20:19:58.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 09:00:57.
Postat av: Maria
Det gör så ont i mamma hjärtat när de små gråter efter en, även om man vet att de har det bra där de befinner sig!



Du har något att hämta hos mig Johanna:-)



Trevlig midsomamr



Kram
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0