Ny bebisvecka..
Jag byter vecka idag och går nu in i V.10. Vi är på god väg!! ;)

Morgonen var sådär imorse, jag och maken låg en stund och dividerade vem som skulle orka kliva upp och ta barnen till dagis, det slutade med att båda klev upp och hjälptes åt och sedan fick han lägga sig igen och jag tog med barnen på dagis. Dom cyklade denna morgon oxå och det gick ännu bättre för Tindra! Benen trampade på hela vägen.

Känner mig lite trötter och skulle helst vilja sova en stund men så tänkte jag hinna med lite saker idag innan barnen kommer hem. Jag ska och hälsa på mormor på sjukhuset, jag tänkte hinna in på IKEA och köpa toalettsits då jag inte hann med detta igår och sedan så kanske jag hinner vila en stund.

Men nu måste jag skaka liv i maken så han inte försover sig...han jobbar sen vecka denna vecka.
Ni får ha en toppendag! <3





Publicerad: klockan 10:44:01.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 10:51:06.
Postat av: Mamma Russin
hej hopp..

hittade hit via Elin..

vilken fin och mysig blogg du har..:) söta barn..



önskar en fin fin dag.. jag kommer hit flera gånger..

kramkram
Postad: klockan 10:52:10.
Postat av: £lli£
Sv: B.f runt den 20 Januari 2010.. =D

Du?
Postad: klockan 12:42:49.
Postat av: Johanna
Ja, nu är det verkligen dags tycker vi med!

Den trycker på bra neråt och småvärkar titt som tätt, men det blir liksom inget mer... Tjurunge :P haha



Hur mår du nu då? Bättre med illamåendet?
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0