Ny vecka..
och jag tycker att veckorna går väldigt fort just nu.

Klev upp tidigt imorse och lämnade barnen på dagis innan jag skjutsade Alex och Mattias till utbildningen dom skulle på idag. Får se när man får hem karln ikväll då? Dom skulle äta middag och dricka lite öl efteråt.

Jag sitter och ser på tvn, just nu, våra bästa år. Är så otroligt trött och hungrig, så jag ska ta mig något att äta och sedan funderar jag på att sova en stund. :)


Publicerad: klockan 11:25:20.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 13:21:10.
Postat av: Cissi
Hihi, verkar som att vi tittar på samma saker. Först datingprogrammet igår och sen VBÅ idag... Superbra serier... ;)



Men vbå är nåt slags gift - kan inte sluta titta, har tittat från och till sen jag var femton, dvs i 16 år?!? Jisses.



Hoppas att du mår bra och har tagit tag i uvin. :)

Kramar Cissi
Postad: klockan 13:46:13.
Postat av: Josefine
H en bra tisdag!
Postad: klockan 13:57:12.
Postat av: £lli£
*Låret som en bra dag! ;) äta & sova=) hehe...

Ha d gott söta du! många varma kramar=)
Postad: klockan 14:21:04.
Postat av: Emily
hihi din gravida kvinna ;)



Hoppas du inte behöver vänta upp alldeles för sent på din kärlek.



kramar
Postad: klockan 14:33:15.
Postat av: Maria
SV;Bilen var jätte fin, inte helt ny utan bättre begagnad. Behöver en lite större bil då bilstolen tar mycket plats...



Passa på att slappa & vila när du kan!



Ha en fortsatt bra tisdag.



Kram
Postad: klockan 14:50:49.
Postat av: Sandra
Hur har du fått din bebis så stor i hörnet? Min är mycket mindre..
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0