Räkan?!

Förut kunde ni se en mer räk-liknande bebis här på bloggen ( uppe i höger hörn) Men som ni nu kan se är den inte lik en räka längre, den ser ut som en bebis!! Glädjen var total idag när jag öppnade bloggen och såg detta...så stor du blivit räkan! ;-)

Vi har suttit och på skojj pratat lite namn...men makens förslag var väldigt oseriösa måste jag säga, dock kunde jag inte låta bli att skratta åt hans otroligt småtöntiga namnskämt som tex till namnet Liv. Då han sa "Kryp inte där under - LIV"
Detta lade vi lite tid på alltså innan han for till jobbet.

Jag har hämtat ut ett paket med lite böcker åt mig själv, På Smällen från A till Bebis, 9½ månad med Annika Lantz, Feng Shui rum för rum, Inred och Dekorera ljust och lantligt och sist men inte minst Konsten att arbeta med änglar.



Nu ska jag tillaga en omelett till lunch här innan klockan är så mycket att jag ska hämta hem mina fina barn!



Publicerad: klockan 13:48:56.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 15:59:02.
Postat av: Cissi
Åh, det är så roligt att följa bebisen från en liten räka till ett riktigt foster till en riktig liten bebis som ligger där på magen!



Mår du bättre nu? Kramar Cissi
Postad: klockan 16:57:44.
Postat av: emily
Ååååh en lite liten bebbeutta!!! Mys mys mys!



Ska ni/har ni kikat kön ännu???



Puss
Postad: klockan 19:27:52.
Postat av: Marlene
Hehe det är super kul att sitta & diskutera namn.. som vi har skrattat här hemma. Men vi har kommit på ett perfekt namn.. bara hålla tummarna att det passar de lilla pyret när han tittar ut! :)
Postad: klockan 19:39:08.
Postat av: Vicki
När är det dax för bebisen att komma? Har ni fler namn på gång än Liv?



Hur gamla är dina andra barn?



Vicki

Postad: klockan 20:37:34.
Postat av: Maria
Det är helt fantastiskt att se hur de små liven växer & utvecklas i magen!



Tänker ni ta reda på om det blir en flicka eller pojke?



Ha en bra kväll



Kram
Postad: klockan 21:50:35.
Postat av: Amanda
Jag har också beställt den där boken! är den bra? Jag älskar sånt där.. ååh.. jag vill hämta ut den nu, men dom har ju så knäppa öppettider....
Postad: klockan 21:58:02.
Postat av: Emma-Lisa
Svb: haha, nej det är jag då inte ;) Ja djur är ju helt otroliga ibland. Men hundar som talar är nog snäppet värre^^ Har hört talas om katter som går på toaletten, men aldrig bevittnat det sj!
Postad: klockan 09:54:33.
Postat av: £lli£
Nä det var ingen räka längre;) men det har jag ist nu<3 tss* Har alla de böckerna, de är jättebra! skratta nästan ihjäl mig åt annica Lantz bok;)

Mår du bra annars?

Hoppas du får en bra dag! =)
Postad: klockan 10:18:33.
Postat av: £lli£
Räkan är hemlig än så länge;) är i v.7. hehe...

Familjen vet men man vill ju vänta tills efter v.12.

Mår oxå illa, fast morgonen o förmiddagen e värst! Pyton... Med Livia var det på kvällen som du...

Tack söta du! =) blir kul att få följa din bebbe här på bloggen nu. Krams!
Postad: klockan 10:33:25.
Postat av: Cissi
Ja du, det vore verkligen guld värt! Ingen aning hur det skulle gå till, men man kanske skulle köpa en lott??? ;)

Konsten att arbeta med änglar??? Vad handlar den om?



Hoppas att du har en härlig onsdag! Kramar Cissi
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0