Slapp kväll...
och lite småvärk nere i magen...UVI igen förmodligen. Vänj er för ni kommer få läsa om många Urinvägsinfektioner här, jag får juh sådana hela tiden då jag är gravid och tyvärr verkar ingen läkare råda bot på detta. Inget citronvatten och inget tranbärsjuice i världen håller uvi borta. Mycket knepigt är det iaf.

Barnen ligger i sina sängar, jag har plockat undan lite härnere och dammsugit men skulle behöva en rejäl storstädning här hemma. Jag hoppas jag ska orka imorgon..

Jag ska ha en riktigt slappkväll nu ikväll och kika på Rent hus och sedan på Greys. Som jag älskar Greys, det serien är absolut bäst! Och när man är full av hormoner som jag just nu så brukar det komma lite tårar till det programet. Jag undrar hur det ska sluta denna säsong?!



Publicerad: klockan 20:47:31.
Arkiverad under: Allmänt

Kommentarer
Postad: klockan 21:26:23.
Postat av: Emily
Här är jag vinkvink hihi.



Åh din stackare, inte alls roligt med uvi. Avskyr det verkligen.. Hoppas inte det blir så många gångern pepparpeppar



kramar om!
Postad: klockan 22:51:08.
Postat av: Johanna
Oj 13 dagar över tiden?? Jag tänker inte gå en dag över tiden :P Men bara för att jag säger det så kommer man gå där stortjock ändå..



Skönt det där med illamåendet :) Känner igen tröttheten där å.. Tror inte det var många kvällar i början jag var vaken sent.



Jag sitter och tokbölar när det är Grey´s nu för tiden. Inte bara några tårar utan jag blir verkligen jätteledsen. Skrämmande vad alla hormoner gör! haha

Postad: klockan 08:01:57.
Postat av: Emma-Lisa
Är jag verkligen den enda tjejen i världen som inte följer greys? Vet inte varför, men jag har aldrig gillat sjukhusserier och såpor (?)

Jobbigt med uvi, har haft det en gång och jag hoppas att det förblir så - fy farao. I vilken vecka är du i nu? Krama om ;)
Kommentera
:Namn :Kom ihåg mig?
:E-postadress (publiceras ej)
:URL/Bloggadress


Kontakta mig



Sök i bloggen
Statistik
  • Besökare just nu:
  • Besökare idag:
  • Senaste veckan:
  • Senaste månaden:
  • Besökare totalt:

bloglovin



BaraBlogg - De bästa föräldrabloggarna

Joinat
Allmänt
Blogglista.se Top Personligt bloggar
Lägg till Blogg
Blogglistan Blogvertiser
bloggar SvenskaSajter.com - Den ständigt växande länkkatalogen
BloggRegistret.se bloggstarts Topplista

Reklam
RSS 2.0